سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورق قیمت روز مشهد

ورق ahanaval

ورق گرم ورق هایی میباشند که از شمش ریخته گری شده با فرایند نورد گرم ایجاد گردیده اند . این ورق ها بجهت ظواهر تیره و کدرشان در بازار با اسم ورق سیاه نیز شناخته میگردند و به دو چهره کویل و شیت در ضخامت های 1/8 میلیمتر و طولانی تر در بازار مصرف عرضه می گردند .

ارزش فروش ورق گرم در کمپانی آهن اولیه نسبت به بقیه شرکت های با دقت به کیفیت عالی این ورق ها دوچندان مطلوب است . شما مشتریان متشخص میتوانید با گزینش هر کدام از اشکال ورق در لیست پایین , ارزش آن را تماشا نمایید و در شکل رغبت جهت خرید ورق گرم مبادرت فرمایید . همینطور لیست بها ورق به شکل روزمره در نتورک تلگرام کمپانی آهن نخستین به روز کردن می شود .

ورق سرد ورق هایی می‌باشند که بعداز نورد گرم , مراحل نورد سرد روی آن‌ها شکل می‌گیرد و به علت ظواهر براقشان ( که سود اعمال یک لایه روغن روی سطحشان است ) در بازار با اسم ورق روغنی هم شناخته می‌شوند . این ورق ها با ضخامت 0 . 3 الی 3 میلیمتر و در دو موقعیت شیت و کویل در بازار مصرف عرضه می‌شود .

بها فروش ورق سرد در کمپانی آهن اولیه نسبت به بقیه موسسات با اعتنا به کیفیت بالا این ورق ها فراوان مطلوب است . شما مشتریان متشخص می‌توانید با گزینش هرمورد از اشکال ورق در لیست تحت , ارزش آن را تماشا کنید و در شکل رغبت جهت خرید ورق سرد مبادرت فرمائید . همینطور لیست بها ورق گرم به طور روزمره در شبکه تلگرام کمپانی آهن نخستین به روز کردن می‌گردد .

ورق سیاه محصولی است که طی مراحل نورد گرم به دست می‎آید و به همین بهانه به آن ورق گرم هم گفته می‎شود . در نورد گرم تبدیل شمش آهن به ورق در دمای بالا حادثه می‎افتد و خروجی این فرایند به علت رنگ ماتی که دارااست به اسم ورق سیاه در بازار شناخته می‎شود . از ورق سیاه در مورد ها متفاوتی نظیر صنعت های تانکرسازی , اشکال مخازن , ساختمان , بنا , پتروشیمی , کشتی سازی و خودروسازی به کار گیری می‎شود

ارزش فروش ورق سیاه در کمپانی آهن اولیه نسبت به بقیه موسسات با اعتنا به باکیفیت این ورق ها دوچندان مطلوب است . شما مشتریان متشخص میتوانید با تعیین هرمورد از گونه های ورق سیاه در لیست پایین , بها آن را بازدید نمایید و در رخ رغبت جهت خرید ورق سیاه مبادرت نمایید . همینطور لیست بها ورق سیاه به طور روزمره در نتورک تلگرام کمپانی آهن نخستین نو کردن میشود .

 

راهنمای خرید :

جهت تامین مال از آهن نخستین بعد از بازدید لیست ارزش ورق سیاه , با بر قراری تماس و اعلام التماس خرید بوسیله مشتری , پیش فاکتور فروش ( دربرگیرنده ویژگی ها فنی و ابعادی متاع , ارزش , حالت پرداخت و تسویه , مورخ بارگیری و تحویل و … ) به وسیله آهن اولیه صادر و برای خریدار فرستاده می شود . پس از تائید پیش فاکتور به وسیله خریدار و پرداخت طبق موقعیت معین شده , بارگیری , حمل و تحویل تولیدات متبوع انجام می پذیرد .

نکات حساس جهت خرید :

• لیست ارزش های بیان شده در وب سایت آهن نخستین در اولِ روز , نو کردن می‌شوند . با دقت به نوسانات مو جود در بازار , سفارش می شود جهت اطمینان از بها آخری با کارشناسان آهن نخستین تماس نتیجه ها کنید .

• در شکل عدم بازدید مال متبوع و یا این که نیاز به ارائه سرویس ها جانبی مثل برشکاری , سوراخکاری , گالوانیزه , خم کاری با کارشناسان آهن اولیه در تماس باشید .

• در چهره نیاز به حضور بازرس و یا این که ارائه مدارک فنی مال , به طبع پیش از ارائه پیش فاکتور موردها متبوع را به کارشناسان فروش اعلام نمائید .